istocksoejlefoede

fredag den 2. april 2010

Astrologiens historie - fra Aratus til Arroyo


Astrologisk Museum har i samarbejde med Astrologisk Akademi fået skabt en dobbelt-dvd til brug for undervisning på astrologiskoler og andre skoler. På den første dvd gennemgås den klassiske astrologis historie fra Alexander den Stores tid og frem til den franske revolution. På den anden dvd gennemgås den moderne astrologis historie fra opdagelsen af Uranus og frem til det 21. århundrede - se : http://butik-astrologihuset.dk/product.asp?product=975

5 kommentarer:

  1. Det er virkelig en dejlig og nyttig stykke info. Jeg er glad for, at du delte denne nyttige oplysninger med os. Venligst holde os ajour som denne. Tak til deling.
    voyance gratuite par mail

    SvarSlet
  2. It is with pleasure that I look at your site; it's great. Really nice to read your nice sharing .Continuez well and thank you again.

    voyance gratuite mail ; voyance par mail gratuite

    SvarSlet
  3. Bravo for dette indlæg Uden at gå til "Like" en lille retweet ofte jeg bruger til at markere min godkendelse, selv når jeg ikke har noget at sige i kommentarer.
    voyance gratuitement par mail

    SvarSlet
  4. An excellent congratulations for an excellent subject and an excellent blog !!!

    voyance par mail rapide

    SvarSlet
  5. I enjoyed reading it and I think other readers might enjoy reading it as well.Thanks.
    voyance gratuitement

    SvarSlet

Museets Blog

Mit billede
Stiftet 1999 med formålet at give offentligheden et dokumenteret kendskab til det astrologiske fag og dets historie - og her navnlig den danske astrologi