istocksoejlefoede

søndag den 23. maj 2010

e-Bøger om stjernelære i historien


Museet har netop fået nys om et fantastisk online bibliotek med korte og dybt seriøse e-bøger til gratis download. Det består af værker, forfattet af astrologen og historikeren Ove von Spaeth, og de kan alle hentes her:

http://www.moses-egypt.net/zenith-files_da/e-boger_gruppe1_da.asp#1

Dette er en guldgrube af indsamlet viden om astrologi og historie. Ud over 'stjernelæren i historien' er der desuden bøger om 'kosmos og reinkarnation' , 'Plejade-stjernerne og Atlantis' og 'afkodning af verdens ældste stjernekort'.  Og det kunne måske også have interesse at kigge på denne gruppe værker:

.

4 kommentarer:

  1. Tak en masse for at dele dette med alle mennesker, du rent faktisk ved, hvad du taler om! Bookmarked. Venligt desuden drøfte med min hjemmeside =). Vi kunne have en hyperlink handel kontrakt blandt os!
    voyance par mail gratuite

    SvarSlet
  2. Jeg er virkelig stolt af at opdage dig selv, din blog er virkelig stor! Jeg kan lide dens interface, og jeg elskede også indholdet også. Især så fortsætte!

    voyance gratuite serieuse ; voyance gratuite en ligne

    SvarSlet
  3. Det er en god idé faktisk kommende artikel læser vi lidt og nogle gange sin modsatte om emnet!
    voyance gratuite par mail

    SvarSlet
  4. Jeg kunne endda sige, at nogle gange lærte jeg en masse ting på nogle blog.
    voyance par mail gratuit

    SvarSlet

Museets Blog

Mit billede
Stiftet 1999 med formålet at give offentligheden et dokumenteret kendskab til det astrologiske fag og dets historie - og her navnlig den danske astrologi